SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Dokters van de Wereld: "Wat moet er gebeuren voor de realiteit ons raakt?"

Dinsdag 9 December 2014


TBWA/Dokters van de Wereld:
Assets :
'Wat moet er gebeuren voor de realiteit ons raakt?' radio 'Charlotte' radio radio 'Saskia' website
Credits :
Client : Dokters van de Wereld
Contact : Beatrice Best
Agency : TBWA Belgium
CD : Geert Verdonck
Creation : Vital Schippers
Creation : Chiara De Decker
Account : Isabel Broes
Strategy : Vicky Willems
Film Production Company : SAKE
Producers : Mieke Vandewalle, Lore Desmet
Director : Guy Goossens
Montage : Anton Ceuppens
Sound : Gwenn Nicolay
On-Line & Colorgrading : Xavier Pouleur
PR : Pride




JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier