SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/RYD: 'You can't restart life. Don't drink and drive.'

Zaterdag 28 December 2013


Famous/RYD: 'You can't restart life. Don't drink and drive.'
Assets :
video
Credits :
Director : Henri & Fidel
Producer : Jasper Moeyaert, Mathias Kerner
DOP : Piet Deyaert
PR : Kathy Van Looy, Anne-Cécile Collignon
Social Strategy : Klaas Willaert
Client : RYD
Contact : Johan Chiers
Agency : FamousGrey
Project Leader : Miet Lust
CD : Tim Driesen
CD : Iwein Vandevyver
CD : Laurent Dochy
Creation : Ruben De Praetere
Creation : Yves Van Hacht
RTV Producer : René Vermeulen
Film Production Company : Geronimo

Responsible Young Drivers en Famous net voor de feesten een filmpje lanceren dat toont wat alcohol doet met je rijgedrag. In het filmpje testen ze het rijgedrag van een Belgische topgamer onder invloed van alcohol, en dit in de meest realistische autosimulator van het moment: Gran Turismo 6.



JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier