SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/2B: "Blijf veilig binnen"

Dinsdag 25 November 2014


Famous/2B:
Assets :
spot Tv 'Griep' spot Tv 'Oude wijven' radio 'Oude wijven' radio 'Blackout' radio 'Streng winter' radio 'Valende sterren' radio 'Blackout2' print 'Griep' print 'Santa'
Credits :
Client : 2BE
Contact : Koen Kreynen
Agency : FamousGrey
CD : Tim Driesen
CD : Iwein Vandevyver
CD : Laurent Dochy
Creation : Pieter Claeys
Creation : Diederik Jeangout
Creation : Ruben De Praetere
Project Manager : Patricia Van De Kerckhove
Business Director : Mieke Van de Gehuchte
Design : Barbara Vandenberghe
Radio Production Company : Sonicville
Animation : Julian Cielen
Film Production Company : Bonanza
Director : Jevon Lambrechts




JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier