SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Fintro: "Serieus jong"

Woensdag 26 November 2014


Publicis/Fintro:
Assets :
viral video website poster POS 'Man' poster POS 'Woman' radio 'Fien' radio 'Wim'
Credits :
Client : Fintro (BNP Paribas Group)
Contacts : Tamara D'Heer, Charline Van Droogenbroeck
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Julie Vanderstichele, Jessica Danese, Filip Van der Haegen
Strategy : Annemie Goegebuer, Philippe Gerin
CD : Geert De Rocker
CD : Tom Berth
Creation : Marc Richard Vander Heyden
Creation : Kermit Cota
Copy : Charles-Elie Chauvaux, Wim Demyttenaere
Head of Digital : Seb De Roover
Connection Planner : Floris Adriaenssens
RTV Producers : Victoire Kaiser, Monique Sampermans
Graphic Designers : Christophe Vantricht, Olivier Laga, Frédéric Dupont
Print Production : Marleen Hemeleers
Film Production Company : Denzzo
Director : Fabrice Chan
Producer : Bea Catteeuw
Digital Production : Digital Craftsmen
Radio Production Company : Switch Music
PR Agency : Finn
Marketing Research : Ipsos
Media Agency : Havas Media




JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier