SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

The Fat Lady/11.11.11: "Sorry"

Maandag 10 November 2014


The Fat Lady/11.11.11:
Assets :
video website camion poubelle
Credits :
Client : 11.11.11.
Contacts : Peter Van Craenenbroeck, Greet De Prins, Bart Demedts
Agency : THE FAT LADY
CD : Frank Geerts
Creation : Ken Callebaut
Creation : Bart Vandermaelen
Creation : Frank Geerts
Account : Felix De Clercq
Web Design : Tineke Vandeweyer
Web Developer : Carl Rowies, Tim Camerlinckx, Tijs Vindevogel, Dave Hermans
Mobile App : True Story
Film Production Company : Denzzo
Producer : Bea Catteeuw
Director : Simon Hunter
Radio Production Company : Piste Rouge
Photographer : Koen Deprez
Retouching : Adrien Hendrickx




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier