SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO in long copy modus voor MM

Dinsdag 11 November 2014


BBDO in long copy modus voor MM
Assets :
'Arnaud' 'Brice' 'Karen' 'Jens' 'Marc' 'Stephane'
Credits :
Client : Media Marketinf
Contacts : Fred Bouchar, Serge De Schryver
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Frederic Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Account Director : Isabel Peeters
Graphic Designer : Virginie Delaleu
Photographer : Marcel Veelo
Retouching : Adrien Hendrickx

BBDO stond in voor de campagne om het nieuwe reglement van de categorie Agency of the Year op de Merit Awards aan te kondigen. De creatie is meer bepaald het werk van Fred Zouag (AD) en Nicolas Gaspart (copy). 

Ze bestaat uit zes advertenties die elk een bureaubaas of een CD voorstellen aan wie het niet aan verbeelding ontbreekt om de ploeg van MM te vleien om zo de gegeerde prijs mee naar huis te nemen... Helaas voor hen wordt de prijs vanaf dit jaar toegekend op basis van precieze criteria die opgesteld werden in samenwerking met de ACC.

Het inschrijvingsformulier werd hier gepost.

MM wenst graag andermaal Karen Corrigan (Happiness), Brice Le Blévennec (Emakina), Stéphane Buisseret (Air), Jens Mortier (mortierbrigade), Marc Fauconnier (Famous) en Arnaud Pitz (BBDO) te bedanken voor hun vrijwillige deelname. 

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier