SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO in long copy modus voor MM

Dinsdag 11 November 2014


BBDO in long copy modus voor MM
Assets :
'Arnaud' 'Brice' 'Karen' 'Jens' 'Marc' 'Stephane'
Credits :
Client : Media Marketinf
Contacts : Fred Bouchar, Serge De Schryver
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Frederic Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Account Director : Isabel Peeters
Graphic Designer : Virginie Delaleu
Photographer : Marcel Veelo
Retouching : Adrien Hendrickx

BBDO stond in voor de campagne om het nieuwe reglement van de categorie Agency of the Year op de Merit Awards aan te kondigen. De creatie is meer bepaald het werk van Fred Zouag (AD) en Nicolas Gaspart (copy). 

Ze bestaat uit zes advertenties die elk een bureaubaas of een CD voorstellen aan wie het niet aan verbeelding ontbreekt om de ploeg van MM te vleien om zo de gegeerde prijs mee naar huis te nemen... Helaas voor hen wordt de prijs vanaf dit jaar toegekend op basis van precieze criteria die opgesteld werden in samenwerking met de ACC.

Het inschrijvingsformulier werd hier gepost.

MM wenst graag andermaal Karen Corrigan (Happiness), Brice Le Blévennec (Emakina), Stéphane Buisseret (Air), Jens Mortier (mortierbrigade), Marc Fauconnier (Famous) en Arnaud Pitz (BBDO) te bedanken voor hun vrijwillige deelname. 

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus