SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO in long copy modus voor MM

Dinsdag 11 November 2014


BBDO in long copy modus voor MM
Assets :
'Arnaud' 'Brice' 'Karen' 'Jens' 'Marc' 'Stephane'
Credits :
Client : Media Marketinf
Contacts : Fred Bouchar, Serge De Schryver
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Frederic Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Account Director : Isabel Peeters
Graphic Designer : Virginie Delaleu
Photographer : Marcel Veelo
Retouching : Adrien Hendrickx

BBDO stond in voor de campagne om het nieuwe reglement van de categorie Agency of the Year op de Merit Awards aan te kondigen. De creatie is meer bepaald het werk van Fred Zouag (AD) en Nicolas Gaspart (copy). 

Ze bestaat uit zes advertenties die elk een bureaubaas of een CD voorstellen aan wie het niet aan verbeelding ontbreekt om de ploeg van MM te vleien om zo de gegeerde prijs mee naar huis te nemen... Helaas voor hen wordt de prijs vanaf dit jaar toegekend op basis van precieze criteria die opgesteld werden in samenwerking met de ACC.

Het inschrijvingsformulier werd hier gepost.

MM wenst graag andermaal Karen Corrigan (Happiness), Brice Le Blévennec (Emakina), Stéphane Buisseret (Air), Jens Mortier (mortierbrigade), Marc Fauconnier (Famous) en Arnaud Pitz (BBDO) te bedanken voor hun vrijwillige deelname. 

JOBS


INTERVIEW

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking



DOSSIER  



De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier