SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/BNP Paribas Fortis: "Availability"

Dinsdag 4 November 2014


Publicis/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot Tv 'Impossible' spot Tv 'Impossible' 35 sec radio 'Kantooradviseur' radio 'Telefonisch 22u' radio 'Telefonish Zaterdag' radio 'Kantooradviseur Weekend' print print print print
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Ann Baggerman, Frederik Blancke, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Strategy : Annemie Goegebuer
Account Team : Jonas De Wit, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
TV Producer : Marc Van Buggenhout, Tuyen Pham
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Nicolas Karakatsanis
Editor : Nico Leunen
Post-Production Cy : ozon
Sound : Senstudio
Music : An Pierlé ‘Ropes and Ties’
Radio Production Company : Cobra
Photographer : Jef Boes
Production : Initials L.A
Retouching : Fred Dupont
Art Buying : Victoire Kaiser
Digital Production Cy : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Media : Havas Media




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier