SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/BNP Paribas Fortis: "Availability"

Dinsdag 4 November 2014


Publicis/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot Tv 'Impossible' spot Tv 'Impossible' 35 sec radio 'Kantooradviseur' radio 'Telefonisch 22u' radio 'Telefonish Zaterdag' radio 'Kantooradviseur Weekend' print print print print
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Ann Baggerman, Frederik Blancke, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Strategy : Annemie Goegebuer
Account Team : Jonas De Wit, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
TV Producer : Marc Van Buggenhout, Tuyen Pham
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Nicolas Karakatsanis
Editor : Nico Leunen
Post-Production Cy : ozon
Sound : Senstudio
Music : An Pierlé ‘Ropes and Ties’
Radio Production Company : Cobra
Photographer : Jef Boes
Production : Initials L.A
Retouching : Fred Dupont
Art Buying : Victoire Kaiser
Digital Production Cy : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Media : Havas Media




JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus