SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Serviceplan beloont 100.000 fans voor BMW

Woensdag 29 Oktober 2014


Serviceplan beloont 100.000 fans voor BMW
Assets :
website video
Credits :
Client : BMW Belux
Contacts : Inge Vervliet, Joachim Sas
Agency : Serviceplan
Account Team : Inez De Pooter, Francesco Caccamese
CD : Bart Klerckx
Creation : Veerle Guiljams
Creation : Fabio Cipriano
Online Production : PLAN.NET BELGIUM (SERVICEPLAN GROUP BENELUX)
Video Production : Gonzales

Serviceplan Benelux bedacht een wedstrijd voor BMW Belgium Luxemburg. Doelstelling: de 100.000 fans die de lokale Facebook-pagina van het merk sinds kort telt bedanken. En dat deed het merk niet met een gewoon kaartje.

De actie loopt online, via het platform 100000fans.be. Daar kunnen bezoekers proberen een “unieke ervaring aan het stuur van een  BMW i8 te winnen. Het gaat om de nieuwe hybride bolide van de Duitse fabrikant die in 4,4’’ een snelheid van 100 km/u haalt en een maximale snelheid van 250 km/u kan halen (120 km/u in de elektrische modus). Om te winnen moeten de kandidaten drie vragen beantwoorden, plus natuurlijk de gebruikelijke schiftingsvraag. De wedstrijd loopt nog tot 31 oktober om 20u en wordt onder andere ondersteund door een virale video. In de hoofdrol ontdek je het team van BMW Belux, het top management, een paar trouwe fans, de krachtige M4 en de schitterende i8…

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus