SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Serviceplan beloont 100.000 fans voor BMW

Woensdag 29 Oktober 2014


Serviceplan beloont 100.000 fans voor BMW
Assets :
website video
Credits :
Client : BMW Belux
Contacts : Inge Vervliet, Joachim Sas
Agency : Serviceplan
Account Team : Inez De Pooter, Francesco Caccamese
CD : Bart Klerckx
Creation : Veerle Guiljams
Creation : Fabio Cipriano
Online Production : PLAN.NET BELGIUM (SERVICEPLAN GROUP BENELUX)
Video Production : Gonzales

Serviceplan Benelux bedacht een wedstrijd voor BMW Belgium Luxemburg. Doelstelling: de 100.000 fans die de lokale Facebook-pagina van het merk sinds kort telt bedanken. En dat deed het merk niet met een gewoon kaartje.

De actie loopt online, via het platform 100000fans.be. Daar kunnen bezoekers proberen een “unieke ervaring aan het stuur van een  BMW i8 te winnen. Het gaat om de nieuwe hybride bolide van de Duitse fabrikant die in 4,4’’ een snelheid van 100 km/u haalt en een maximale snelheid van 250 km/u kan halen (120 km/u in de elektrische modus). Om te winnen moeten de kandidaten drie vragen beantwoorden, plus natuurlijk de gebruikelijke schiftingsvraag. De wedstrijd loopt nog tot 31 oktober om 20u en wordt onder andere ondersteund door een virale video. In de hoofdrol ontdek je het team van BMW Belux, het top management, een paar trouwe fans, de krachtige M4 en de schitterende i8…

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier