METEEN NAAR MM.BE
 SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Serviceplan beloont 100.000 fans voor BMW

Woensdag 29 Oktober 2014


Serviceplan beloont 100.000 fans voor BMW
Assets :
website video
Credits :
Client : BMW Belux
Contacts : Inge Vervliet, Joachim Sas
Agency : Serviceplan
Account Team : Inez De Pooter, Francesco Caccamese
CD : Bart Klerckx
Creation : Veerle Guiljams
Creation : Fabio Cipriano
Online Production : PLAN.NET BELGIUM (SERVICEPLAN GROUP BENELUX)
Video Production : Gonzales

Serviceplan Benelux bedacht een wedstrijd voor BMW Belgium Luxemburg. Doelstelling: de 100.000 fans die de lokale Facebook-pagina van het merk sinds kort telt bedanken. En dat deed het merk niet met een gewoon kaartje.

De actie loopt online, via het platform 100000fans.be. Daar kunnen bezoekers proberen een “unieke ervaring aan het stuur van een  BMW i8 te winnen. Het gaat om de nieuwe hybride bolide van de Duitse fabrikant die in 4,4’’ een snelheid van 100 km/u haalt en een maximale snelheid van 250 km/u kan halen (120 km/u in de elektrische modus). Om te winnen moeten de kandidaten drie vragen beantwoorden, plus natuurlijk de gebruikelijke schiftingsvraag. De wedstrijd loopt nog tot 31 oktober om 20u en wordt onder andere ondersteund door een virale video. In de hoofdrol ontdek je het team van BMW Belux, het top management, een paar trouwe fans, de krachtige M4 en de schitterende i8…

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier