SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Serviceplan beloont 100.000 fans voor BMW

Woensdag 29 Oktober 2014


Serviceplan beloont 100.000 fans voor BMW
Assets :
website video
Credits :
Client : BMW Belux
Contacts : Inge Vervliet, Joachim Sas
Agency : Serviceplan
Account Team : Inez De Pooter, Francesco Caccamese
CD : Bart Klerckx
Creation : Veerle Guiljams
Creation : Fabio Cipriano
Online Production : PLAN.NET BELGIUM (SERVICEPLAN GROUP BENELUX)
Video Production : Gonzales

Serviceplan Benelux bedacht een wedstrijd voor BMW Belgium Luxemburg. Doelstelling: de 100.000 fans die de lokale Facebook-pagina van het merk sinds kort telt bedanken. En dat deed het merk niet met een gewoon kaartje.

De actie loopt online, via het platform 100000fans.be. Daar kunnen bezoekers proberen een “unieke ervaring aan het stuur van een  BMW i8 te winnen. Het gaat om de nieuwe hybride bolide van de Duitse fabrikant die in 4,4’’ een snelheid van 100 km/u haalt en een maximale snelheid van 250 km/u kan halen (120 km/u in de elektrische modus). Om te winnen moeten de kandidaten drie vragen beantwoorden, plus natuurlijk de gebruikelijke schiftingsvraag. De wedstrijd loopt nog tot 31 oktober om 20u en wordt onder andere ondersteund door een virale video. In de hoofdrol ontdek je het team van BMW Belux, het top management, een paar trouwe fans, de krachtige M4 en de schitterende i8…

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier