METEEN NAAR MM.BE
 SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Duval Guillaume/Axa: "De winkel winkel"

Maandag 20 Oktober 2014


Duval Guillaume/Axa:
Assets :
website 'De oudste onderneemster van het land stopt ermee' print
Credits :
Client : Axa
Contacts : Olivier Lamarque, Dirk Jacobs, Martine Schepers, Valérie Revers, Anne Loix, Korneel Warlop
Agency : Duval Guillaume
CD : Katrien Bottez
CD : Geoffrey Hantson
Creation : Olaf Meuleman
Creation : Lennert Vedts
Creation : Ad Van Ongeval
Strategy : Piet Wulleman
Digital Strategy : Sophie Jadoul
Account Team : Louis Gheysens, Karel Vinck
UX Design : Lode Vochten
Digital Production : Nick Gorrebeeck
Webdesign : Gilles Vandenoostende
Website Production : Sevenedge
TV Producer : Tuyen Pham
Film Production Company : Geronimo
Director : Dirk Domen




JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier