SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Gezondheid en Wetenschap: "Don't google it"

Donderdag 16 Oktober 2014


DDB/Gezondheid en Wetenschap:
Assets :
'Don't google it, check a reliable source' website
Credits :
Client : Gezondheid en Wetenschap
Contacts : Marleen Finoulst, Elizabeth Bosselaers, Patrick Vankrunkelsven
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
Creation : Tim Arts
Creation : Stefan van den Boogaard
Head of Digital : Geert Desager
Strategic Planning : Maarten Van Daele
Senior Account Manager : Silvie Erzeel
TV Producer : Brigitte Verduyckt
Digital Producers : Stefanie Warreyn, Maarten Breda
Webdeveloper : Christophe Gesquière
Webdesigner : Andreea Buescu
Content Planner : Michael D'hooge
Film Production Company : Lovo
Director : Norman Bates
Producers : Bert Brulez, François Chandelle




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier