SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/De Morgen: "Meer zalm"

Donderdag 25 September 2014


Boondoggle/De Morgen:
Assets :
spot Tv 'Duikboot' spot Tv 'Nuance' banner print
Credits :
Client : De Morgen
Contacts : Pascale Coppens, Katrijn Vrints, Inge Debremaeker, Ward Cannaerts, Koen Verwee
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Hans Kerkhoff
Creation : Raoul Maris
Creation : Stef Selfslagh
Creation : Sam De Vriendt
Creation : Merel Van den Broeck
Creation : Hans Verhaegen
Campaign Manager : Marieken Maes
Production : Brigitte Baudine, Doris De Smet
Strategic Planners : Sander Janssen, Maarten Cox, Tim Borguet
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Design : Sven Verfaille, Eline Rodiers, Nathalie Vanheers, Lode Bellens, Stijn Pauwels
Film Production Company : Creative Conspiracy
Director : Kim Claeys
Director : Wannes Aelvoet
Animator : Wannes Aelvoet
Producer : Emily Rammant
Radio Production Company : Cobra
Director : Raf Debraekeleer
Sound Engineer : David Goubau
Producer : Saartje Goris




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier