SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/De Morgen: "Meer zalm"

Donderdag 25 September 2014


Boondoggle/De Morgen:
Assets :
spot Tv 'Duikboot' spot Tv 'Nuance' banner print
Credits :
Client : De Morgen
Contacts : Pascale Coppens, Katrijn Vrints, Inge Debremaeker, Ward Cannaerts, Koen Verwee
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Hans Kerkhoff
Creation : Raoul Maris
Creation : Stef Selfslagh
Creation : Sam De Vriendt
Creation : Merel Van den Broeck
Creation : Hans Verhaegen
Campaign Manager : Marieken Maes
Production : Brigitte Baudine, Doris De Smet
Strategic Planners : Sander Janssen, Maarten Cox, Tim Borguet
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Design : Sven Verfaille, Eline Rodiers, Nathalie Vanheers, Lode Bellens, Stijn Pauwels
Film Production Company : Creative Conspiracy
Director : Kim Claeys
Director : Wannes Aelvoet
Animator : Wannes Aelvoet
Producer : Emily Rammant
Radio Production Company : Cobra
Director : Raf Debraekeleer
Sound Engineer : David Goubau
Producer : Saartje Goris




JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier