SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/De Morgen: "Meer zalm"

Donderdag 25 September 2014


Boondoggle/De Morgen:
Assets :
spot Tv 'Duikboot' spot Tv 'Nuance' banner print
Credits :
Client : De Morgen
Contacts : Pascale Coppens, Katrijn Vrints, Inge Debremaeker, Ward Cannaerts, Koen Verwee
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Hans Kerkhoff
Creation : Raoul Maris
Creation : Stef Selfslagh
Creation : Sam De Vriendt
Creation : Merel Van den Broeck
Creation : Hans Verhaegen
Campaign Manager : Marieken Maes
Production : Brigitte Baudine, Doris De Smet
Strategic Planners : Sander Janssen, Maarten Cox, Tim Borguet
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Design : Sven Verfaille, Eline Rodiers, Nathalie Vanheers, Lode Bellens, Stijn Pauwels
Film Production Company : Creative Conspiracy
Director : Kim Claeys
Director : Wannes Aelvoet
Animator : Wannes Aelvoet
Producer : Emily Rammant
Radio Production Company : Cobra
Director : Raf Debraekeleer
Sound Engineer : David Goubau
Producer : Saartje Goris




JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier