SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/Studio Brussel: "Car Free Festival"

Donderdag 18 September 2014


Boondoggle/Studio Brussel:
Assets :
website
Credits :
Client : Studio Brussel
Contacts : Jan Van Biesen, Gunther Van Acker
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Boondoggle
Creation : Studio Brussel
Campaign Manager : Marieken Maes
Digital Project Manager : Dimitri Hontlet
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Design : Sven Thierie, Lode Bellens, Stijn Pauwels



In het kader van de Week van de Mobiliteit bedachten Boondoggle en Studio Brussel een uniek muziekfestival. Dat vond op 18 september plaats op een aantal perrons en bij busstops in Vlaanderen. Om de actie aan te kondigen creëerde Boondoggle het online platformcarfreefestival.be, met daarop de agenda van de concerten (van onder andere Channel Zero, Flip Kowlier, Admiral Freebee en Intergalactic Lovers…).

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier