SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/Studio brussel: "Music for Life 2014"

Woensdag 10 September 2014


Boondoggle/Studio brussel:
Assets :
spot Tv banner
Credits :
Client : Studio Brussel
Contacts : Jan Van Besien, Gunther Van Acker
Agency : Boondoggle
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Dieter Vanhoof
Creation : Bout Holthof
Campaign Manager : Marieken Maes
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Design : Sven Verfaille, Eline Rodiers, Stijn Pauwels
Director : Benny Vandendriessche
DOP : Thomas Buelens
Music & Sound : Hot in Herre van Gypsies of Bohemia / Cobraradiobrewery
Montage : Geert De Doncker/Mikros
Producer : Brigitte Baudine
Chorographe : Michael Froget




JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier