SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis Brussels/BNP Paribas Fortis: "Hello4You"

Dinsdag 9 September 2014


Publicis Brussels/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot Tv 'Tent' poster POS poster Vespasius radio 'Lama' radio 'Astronaute' radio 'Zeemeermin' radio 'L'astronaute'
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Charlotte Blondeau, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Sabrina Schuller, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Strategy : Annemie Goegebuer, Tom Theys
Agency Producer : Marc Van Buggenhout
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
DOP : Menno Mans
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
Production Design : Tanker
Editor : Martin Leroy
Post-Production : nozon
Sound : Cobra Radio Brewery
Photographer : Tom Hull
Print Production : Initials L.A.
Retouching : Fred Dupont
Art Buying : Victoire Kaiser
Digital Production Agency : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Media : Havas Media




JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier