SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

darwin/Vlam - EMF: "Melk. Een Kracht van de Natuur." 2014

Zaterdag 13 September 2014


darwin/Vlam - EMF:
Assets :
spot Tv 'Evi Van Acker' spot Tv 'Thomas Van der Plaetsen' print 'Evi Van Acker' print 'Thomas Van der Plaetsen'
Credits :
Client : VLAM - EMF
Contacts : Ludo Willems, Frederik Vandermersch, Laurent Damiens (EMF)
Agency : darwin
Account Team : Hannelore Van Cauwenberghe, Lise Detobel, Annemie Willems
CD : Guido Goffeau
Print Production : Carine De Schaepdryver, François Radermecker
Film Production Company : Czar
Director : Indra Siera
Producers : Anna Vanheukelom (darw!n), Eurydice Gysel & Nele Carlier (Czar)
Post-Producer Czar : Bieke De Keersmaecker
VFX : nozon
Sound : Sonicville
Photographer : Tom Hull
Photographer : Initials L.A.
Producer Initials L.A. : Sarah Van Den Langenbergh




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier