SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Duval Guillaume/Stad en Politie Antwerpen: "Graag traag in onze straat"

Zaterdag 30 Augustus 2014


Duval Guillaume/Stad en Politie Antwerpen:
Assets :
website case 'The Selfie Speeding Sign' posters ambient 'Dragertjes' interactive billboard straatnaambordjes
Credits :
Client : Stad Antwerpen en Politie Antwerpen
Contact : Filip Nuyts, Jana Thiers, Jana De Nul
Agency : Duval Guillaume
Account Team : Jet Vervenne, Veroniek Debbaut, Elke Janssens
CD : Geoffrey Hantson
CD : Katrien Bottez
Creation : Olaf Meuleman
Creation : Ad Van Ongeval
Strategy : Piet Wulleman, Sophie Jadoul
Design : Wim Sels, Laurens Kruijne
UX Designer : Lode Vochten
Website Production : Digital Craftsmen
Art Buyer : Ingrid Deuss
Photographer : Benoit Vermeeren
Snelheidsmeter production : Q-Lite




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier