SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Hello bank!: "Het ik-doe-wat-ik-wil gevoel"

Donderdag 28 Augustus 2014


Publicis/Hello bank!:
Assets :
spots TV mini-site poster 'Flaque' poster 'Mariage' poster 'Potiron'
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : France Dubois, Emilie Jacqueroux, Julie Lamoureux, Raina
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Sylvia van den Hurk, Sarah Coppens
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Maarten De Maayer
Creation : Daniel Van Den Broucke
Strategy : Dieter Riemaeker
Art Buying & Production : Tuyen Pham, Marleen Hemeleers
Film Production Company : Monodot
Director : Roderick Fenske
Sound Production : Raygun
Tune : Richard Strauss’ Also Sprach Zarathustra (remix)
Online : Publicis Brussels, Reed, Digital Craftsmen
Planning & Buying : Havas Media




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier