SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/Studio Brussel: "Studio Brussel wordt Studio Britpop"

Zaterdag 23 Augustus 2014


Boondoggle/Studio Brussel:
Assets :
spot TV 'Studio Brussel wordt Studio Britpop' Instagram
Credits :
Client : Studio Brussel
Contacts : Jan Van Biesen, Gunther Van Acker
Agency : Boondoggle
Account Team : Marieken Maes, Flup Coppens
CD : Odin Saillé
CD : Niels Schreyers
Creation : Gaya De Vlieger
Creation : Yannick De Haes
Strategic Director : Peter Verbiest
Managing Director : Inge Vander Velpen
Illustration : Elise Dupré
Animation : Annelies Vaes
Director : Benny Vandendriessche
DOP : Grimm Vandekerckhove
Music & Sound : Song 2 Blur / Cobraradiobrewery
Montage : Geert De Doncker /Mikros




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier