SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Duval Guillaume/Vergroot De Hoop: "Ik ben haagdonor"

Donderdag 21 Augustus 2014


Duval Guillaume/Vergroot De Hoop:
Assets :
website ambient ambient ambient leaflet radio 'Een goed man'
Credits :
Client : Vergroot De Hoop
Contact : Bart Van Hulle
Agency : Duval Guillaume
Account Team : Veroniek Debbaut, Jet Vervenne
CD : Geoffrey Hantson
CD : Katrien Bottez
Creation : Ralf De Houwer
Creation : Jonas Caluwé
Logo design : Laurens Kruijne
UX Designer : Lode Vochten
Interactive Designer : Gilles Vandenoostende
Digital Producer : Nick Gorrebeeck
Website Production : Sevenedge
Radio Production Company : Studio Helsinki
Photographer : Geert De Taeye
Ambient Production : Rapid-affichage




JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier