SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Michael is Dead/Loterie Nationale: "Pre-roll"

Donderdag 3 Juli 2014


Michael is Dead/Loterie Nationale:
Assets :
pre-roll 'Boordjes' https://www.youtube.com/watch?v=xP4dGYQ32VY pre-roll 'Sleuren' pre-roll 'Olifant' pre-roll 'Staring contest' pre-roll 'Buiten adem' radio 'Boom' radio 'Anachronisme' radio 'Echo' rdio 'Quick Pick' radio 'Lange intro's' radio 'E-Lotto'
Credits :
Client : Nationale Loterij
Contacts : Joke Vermoere, Eva De Fraye
Agency : MICHAEL IS DEAD
CD : Joeri Van Den Broeck
CD : Dieter De Ridder
Creation : Joeri Van Den Broeck
Creation : Dieter De Ridder
Creation : Jan Dircksens
RTV Producer : Isabelle Baele
Film Production Company : Czar
Director : Toon Aerts
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Kim Vandercruyssen, Bieke De Keersmaecker
Radio Production Company : Sonicville
Sound : Sonicville
Music : Dimitri Vegas & Like Mike (Gipsy).
Actor : Jan Matthys




JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier