SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Eric & Gilles Worldwide/Loterie Nationale: "The amazing experience of a Lotto player"

Dinsdag 10 Juni 2014


Eric & Gilles Worldwide/Loterie Nationale:
Assets :
'The amazing experience of a Lotto player' Facebook page
Credits :
Client : Loterie Nationale - Nationale Loterij
Contacts : Stéphane Lefebvre, Diana Nikolic
Agency : Eric & Gilles Worldwide
CD : Gilles de Boncourt
CD : Eric Becker
Creation : Gilles de Boncourt
Creation : Eric Becker
Designer : Aurore de Boncourt
Director : Dagmar Duportail
Executive Producer : Hans Buyse
Producer : Brechje Depourcq
Music : Thomas De Smedt
Singer : Kapinga Gijsel
Film Production Company : Poetry In Motion
Editor : Chess Bonte
Editor Assistant : Stijn Dessel




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier