SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Ikea: "Pirate ship"

Vrijdag 23 Mei 2014


DDB/Ikea:
Assets :
report event event event event
Credits :
Client : Ikea
Contacts : Peter Jongert, Christine Van den Winckel
Agency : DDB Brussels
Account Team : Francis Lippens, Astrid De Paep
CD : Peter Ampe
Creation : Danny Vissers
Strategic Director : Dominque Poncin
Strategic Planner : Maarten Van Daele
Digital Producer : Maarten Breda
TV Producer : Brigitte Verduyckt
Design : Andreea Beuscu
Director : Wim Bonte
DOP : Christophe Vanhoutte
Film Production Company : Monodot
Executive Producer : Tatiana Pierre
Producer : Charlotte Cotman & Bram Sterckx
Post-Production : Frauke Dierickx
Editor : Kevin Leunis
Art Director : Manolito Glas
PR : Oona
Partner for social : Social Lab
Media : Initiative Media




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier