SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/BNP Paribas Fortis: "Ondernemers"

Donderdag 22 Mei 2014


Publicis/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot TV 'Boost uw business' poster POS print promokit 'Auto' promokit radio
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Ann Baggerman, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Sabrina Schuller, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Laurence Van De Putte
Creation : Philippe Dorval
Creation : Marko Leus
Strategy : Annemie Goegebuer, Tom Theys
Digital Project Manager : Maxime Van Santen
Digital Production Agency : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Digital Producer : Jonathan Wieme
Photographer : Jurgen Rogiers
Graphics : Sarah Gabriel
Art Buying : Victoire Kaiser
Film Production Company : ASP Film Productions
Director : Guy Goossens
Producer : Tuyen Pham Xuan, Marc Van Buggenhout
Radio Production Company : Raygun
Sound Design : Raygun
Post-Production : Moxy
Media Agency : Havas Media




JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier