SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/BNP Paribas Fortis: "Ondernemers"

Donderdag 22 Mei 2014


Publicis/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot TV 'Boost uw business' poster POS print promokit 'Auto' promokit radio
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Ann Baggerman, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Sabrina Schuller, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Laurence Van De Putte
Creation : Philippe Dorval
Creation : Marko Leus
Strategy : Annemie Goegebuer, Tom Theys
Digital Project Manager : Maxime Van Santen
Digital Production Agency : Bureau347
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen
Digital Producer : Jonathan Wieme
Photographer : Jurgen Rogiers
Graphics : Sarah Gabriel
Art Buying : Victoire Kaiser
Film Production Company : ASP Film Productions
Director : Guy Goossens
Producer : Tuyen Pham Xuan, Marc Van Buggenhout
Radio Production Company : Raygun
Sound Design : Raygun
Post-Production : Moxy
Media Agency : Havas Media




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier