SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Ogilvy/European Parliament: "Choose who's in charge?"

Donderdag 8 Mei 2014


Ogilvy/European Parliament:
Assets :
spot TV 'Choose who is in charge' print 'CEO' print 'Student' radio
Credits :
Client : European Parliament
Contact : Stephen Clark
Agency : OGILVY GROUP BELGIUM
Client Director : Laure Van Hauwaert
CD : Sam De Win
Creation : Ivan Moons
Creation : Stefan Dias
TV Producer : Cynthia Pire
Film Production Company : Lovo
Director : Helvetica
Music : Pieter Van Dessel
Radio Production Company : Raygun
Radio Producer : Bruno Dejonghe
Photographer : Jef Boes
Production Cy : LA Initials
Art Buyer : Cynthia Pire
Account Team : Ulrike Stolze, Ieben Enghien
Strategy Director : Kristel Vanderlinden
Head of Reputation : Tomas Sweertvaegher




JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier