SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Ogilvy/European Parliament: "Choose who's in charge?"

Donderdag 8 Mei 2014


Ogilvy/European Parliament:
Assets :
spot TV 'Choose who is in charge' print 'CEO' print 'Student' radio
Credits :
Client : European Parliament
Contact : Stephen Clark
Agency : OGILVY GROUP BELGIUM
Client Director : Laure Van Hauwaert
CD : Sam De Win
Creation : Ivan Moons
Creation : Stefan Dias
TV Producer : Cynthia Pire
Film Production Company : Lovo
Director : Helvetica
Music : Pieter Van Dessel
Radio Production Company : Raygun
Radio Producer : Bruno Dejonghe
Photographer : Jef Boes
Production Cy : LA Initials
Art Buyer : Cynthia Pire
Account Team : Ulrike Stolze, Ieben Enghien
Strategy Director : Kristel Vanderlinden
Head of Reputation : Tomas Sweertvaegher




JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier