SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Oasis: "Partij voor fruitgang"

Maandag 5 Mei 2014


Publicis/Oasis:
Assets :
spot teaser Facebook page guerrilla 'Een kandidaat toont zijn achterste in de Wetstraat' poster 'Fraise' poster 'Framboise' poster 'Mangue' poster 'Orange' poster 'Poire' poster 8, 10 & 20m2 Manifesto
Credits :
Client : Oasis (Orangina Schweppes Belgium)
Contact : Marion De Decker
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Denis Henet, Jessica Danese, Valérie Gadenne
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Alain Janssens
Creation : Eric Piette
Copy Nl : Tom Garcia, Wim Corremans
Digital Creative : Naïm Baddich
Retouching : Frédéric Dupont
Digital Production : Reed
Agency (social media) : Social Lab
Account : Mathias Beke
Media Agency : Havas Media
Account : Fabienne Verdière
PR Agency : Porter Novelli
Account : Déborah De Klerck

In het kader van zijn ‘Be Fruit’ campagne bedacht Oasis (Orangina Schweppes) in samenwerking metPublicis, Social Lab en Havas Media een hele leuke verkiezingscampagne. 

Stemmen kan op verschillende manieren: via oasispf.be, door op de online banners te klikken of via interactieve affichage met geïntegreerde teller. Het is de eerste keer dat Oasis lokaal zo’n grootscheepse campagne ontwikkelt. Dat is onder andere te verklaren doordat het merk zijn doelgroep verruimd heeft: het richt zich niet meer zozeer tot mama’s met kleine kinderen, maar vooral tot pubers en jonge volwassenen. De actie wordt ondersteund door 2, 8, 10 en 20 m2 affichage, een Manifesto en een online luik.

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



De uitdagingen voor krantenuitgevers in de digitale lezersmarkt   


De papieren krant bleef ook nog in 2016 de hoeksteen van het bereik van de nieuwsmerken, maar de switch naar de digitale consumptie is ook in de krantenwereld ingezet. Op basis van gesprekken met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier