SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Oasis: "Partij voor fruitgang"

Maandag 5 Mei 2014


Publicis/Oasis:
Assets :
spot teaser Facebook page guerrilla 'Een kandidaat toont zijn achterste in de Wetstraat' poster 'Fraise' poster 'Framboise' poster 'Mangue' poster 'Orange' poster 'Poire' poster 8, 10 & 20m2 Manifesto
Credits :
Client : Oasis (Orangina Schweppes Belgium)
Contact : Marion De Decker
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Denis Henet, Jessica Danese, Valérie Gadenne
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Alain Janssens
Creation : Eric Piette
Copy Nl : Tom Garcia, Wim Corremans
Digital Creative : Naïm Baddich
Retouching : Frédéric Dupont
Digital Production : Reed
Agency (social media) : Social Lab
Account : Mathias Beke
Media Agency : Havas Media
Account : Fabienne Verdière
PR Agency : Porter Novelli
Account : Déborah De Klerck

In het kader van zijn ‘Be Fruit’ campagne bedacht Oasis (Orangina Schweppes) in samenwerking metPublicis, Social Lab en Havas Media een hele leuke verkiezingscampagne. 

Stemmen kan op verschillende manieren: via oasispf.be, door op de online banners te klikken of via interactieve affichage met geïntegreerde teller. Het is de eerste keer dat Oasis lokaal zo’n grootscheepse campagne ontwikkelt. Dat is onder andere te verklaren doordat het merk zijn doelgroep verruimd heeft: het richt zich niet meer zozeer tot mama’s met kleine kinderen, maar vooral tot pubers en jonge volwassenen. De actie wordt ondersteund door 2, 8, 10 en 20 m2 affichage, een Manifesto en een online luik.

JOBS


INTERVIEW

Karel Vinck (Publicis):

Karel Vinck (Publicis): "De vraag blijft steeds wie er het best in slaagt om een fundamentele oplossing voor de klant te vinden"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier