SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Oasis: "Partij voor fruitgang"

Maandag 5 Mei 2014


Publicis/Oasis:
Assets :
spot teaser Facebook page guerrilla 'Een kandidaat toont zijn achterste in de Wetstraat' poster 'Fraise' poster 'Framboise' poster 'Mangue' poster 'Orange' poster 'Poire' poster 8, 10 & 20m2 Manifesto
Credits :
Client : Oasis (Orangina Schweppes Belgium)
Contact : Marion De Decker
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Denis Henet, Jessica Danese, Valérie Gadenne
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Alain Janssens
Creation : Eric Piette
Copy Nl : Tom Garcia, Wim Corremans
Digital Creative : Naïm Baddich
Retouching : Frédéric Dupont
Digital Production : Reed
Agency (social media) : Social Lab
Account : Mathias Beke
Media Agency : Havas Media
Account : Fabienne Verdière
PR Agency : Porter Novelli
Account : Déborah De Klerck

In het kader van zijn ‘Be Fruit’ campagne bedacht Oasis (Orangina Schweppes) in samenwerking metPublicis, Social Lab en Havas Media een hele leuke verkiezingscampagne. 

Stemmen kan op verschillende manieren: via oasispf.be, door op de online banners te klikken of via interactieve affichage met geïntegreerde teller. Het is de eerste keer dat Oasis lokaal zo’n grootscheepse campagne ontwikkelt. Dat is onder andere te verklaren doordat het merk zijn doelgroep verruimd heeft: het richt zich niet meer zozeer tot mama’s met kleine kinderen, maar vooral tot pubers en jonge volwassenen. De actie wordt ondersteund door 2, 8, 10 en 20 m2 affichage, een Manifesto en een online luik.

JOBS


INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  



AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier