SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Oasis: "Partij voor fruitgang"

Maandag 5 Mei 2014


Publicis/Oasis:
Assets :
spot teaser Facebook page guerrilla 'Een kandidaat toont zijn achterste in de Wetstraat' poster 'Fraise' poster 'Framboise' poster 'Mangue' poster 'Orange' poster 'Poire' poster 8, 10 & 20m2 Manifesto
Credits :
Client : Oasis (Orangina Schweppes Belgium)
Contact : Marion De Decker
Agency : Publicis Brussels
Account Team : Denis Henet, Jessica Danese, Valérie Gadenne
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Alain Janssens
Creation : Eric Piette
Copy Nl : Tom Garcia, Wim Corremans
Digital Creative : Naïm Baddich
Retouching : Frédéric Dupont
Digital Production : Reed
Agency (social media) : Social Lab
Account : Mathias Beke
Media Agency : Havas Media
Account : Fabienne Verdière
PR Agency : Porter Novelli
Account : Déborah De Klerck

In het kader van zijn ‘Be Fruit’ campagne bedacht Oasis (Orangina Schweppes) in samenwerking metPublicis, Social Lab en Havas Media een hele leuke verkiezingscampagne. 

Stemmen kan op verschillende manieren: via oasispf.be, door op de online banners te klikken of via interactieve affichage met geïntegreerde teller. Het is de eerste keer dat Oasis lokaal zo’n grootscheepse campagne ontwikkelt. Dat is onder andere te verklaren doordat het merk zijn doelgroep verruimd heeft: het richt zich niet meer zozeer tot mama’s met kleine kinderen, maar vooral tot pubers en jonge volwassenen. De actie wordt ondersteund door 2, 8, 10 en 20 m2 affichage, een Manifesto en een online luik.

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus


De uitdagingen voor krantenuitgevers in de digitale lezersmarkt   


De papieren krant bleef ook nog in 2016 de hoeksteen van het bereik van de nieuwsmerken, maar de switch naar de digitale consumptie is ook in de krantenwereld ingezet. Op basis van gesprekken met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier