SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/KBC: "Alles kan beter"

Zaterdag 3 Mei 2014


TBWA/KBC:
Assets :
film website radio radio case board print 'Apotheker' print 'Bloemist' print 'Boer' print 'Garagist'
Credits :
Client : KBC
Contact : Jurgen Noel
Agency : TBWA Belgium
Account Team : Geert Potargent , Catherine Hamers, Katrien Crabbe
CD : Jan Macken
CD : Gert Pauwels
Creation : Menno Buyl
Creation : Thomas De Vreese
Creation : Veerle Blykers
Design : Estelle Vanduynslager, Yannick Van der Goten
Strategy : Bert Denis, Vicky Willems
Media Arts : Sylvie Dewaele
Media Agency : Mindshare
Film Production Company : Volstok
Post-Production Cy : SAKE
Production Cy : SAKE
Radio Production Company : SAKE
Shooting : SAKE
Digital Team : Jan Casier, Yannick Van der Goten, Diederik Van Remoortere, Jeroen Govaert, Ruben Temmerman
Bannering Production : Digital Craftsmen
Data Team : Filip Champagne, Anja Crol
Art Buying : Elly Laureys
Print Production Team : Ymke Smets, Caroline Stiernet




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier