SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/BNP Paribas Fortis: 'slimpensioensparen.be'

Vrijdag 22 November 2013


Publicis/BNP Paribas Fortis: 'slimpensioensparen.be'
Assets :
website radio 'kus' radio 'natte was' radio 'Kalender' print
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis Belgium
: Publicis Brussels
Business Director : Jeannette Westerhout
Account Manager : Jonas De Wit
CD : Paul Servaes
Creation : Marko Leus
Creation : Alex Gabriels
Scenario : Companie Barbarie, Alex Gabriels, Marko Leus
Strategy : Annemie Goegebuer
Agency Executive Producer : Marc Van Buggenhout
Agency Producer : Tuyen Pham Xuan
Film Production Company : Czar
Director : Floris Kingma
Production Manager : Kim Vandercruyssen
Executive Producer : Eurydice Gysel
Post-production : Nozon
Sound : Cobra
Radio Producer : Tom Garcia
Radio Production Company : Switch Music
Agency Art Buyer : Laurence Maes
Photographer : Kurt Stallaert
Print Producer : White Russian
Retouching : Fred Dupont
DTP : Prodigious
Traffic : Marleen Hemeleers
Online : These Days
Contacts : Emilie Jacqueroux, Catherine Closset, Charlotte Blondeau, Matthias Vissers




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier