SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Duval Guillaume/TNT: "We know drama" 2014

Maandag 14 April 2014


Duval Guillaume/TNT:
Assets :
print 'Eden Garden' print 'Skunk' print 'Sumo' print 'Surgery'
Credits :
Client : Turner Broadcasting
Contact : Matthias Heinze
Agency : Duval Guillaume
Account Director : Dimitri Mundorff
CD : Geoffrey Hantson
CD : Katrien Bottez
Global CD : Erik Vervroegen
Creation : Koenraad Lefever
Creation : Dries de Wilde
Art Director : Bastien Grisolet, Marjorie Vardo
Copywriter : Josh Parschauer
Photographer : Mark Seliger
Producer : Ruth Levy, Lauriane Dula
Production : Prodigiuos, Elysian Fields
Production Management : Gael Cheval, Lys-Aelia Hart
Print Manager : Jean-Luc Chirio
Retouching : Asile




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier