SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Duval Guillaume/TNT: "We know drama" 2014

Maandag 14 April 2014


Duval Guillaume/TNT:
Assets :
print 'Eden Garden' print 'Skunk' print 'Sumo' print 'Surgery'
Credits :
Client : Turner Broadcasting
Contact : Matthias Heinze
Agency : Duval Guillaume
Account Director : Dimitri Mundorff
CD : Geoffrey Hantson
CD : Katrien Bottez
Global CD : Erik Vervroegen
Creation : Koenraad Lefever
Creation : Dries de Wilde
Art Director : Bastien Grisolet, Marjorie Vardo
Copywriter : Josh Parschauer
Photographer : Mark Seliger
Producer : Ruth Levy, Lauriane Dula
Production : Prodigiuos, Elysian Fields
Production Management : Gael Cheval, Lys-Aelia Hart
Print Manager : Jean-Luc Chirio
Retouching : Asile




JOBS


INTERVIEW

Jason Romeyko (Serviceplan):

Jason Romeyko (Serviceplan): "Merken worden niet gemaakt door bureaus, maar door consumenten via hun conversaties"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier