SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

LDV United/Het Nieuwsblad : "Koers is van ons 2018"

Dinsdag 13 Februari 2018


LDV United/Het Nieuwsblad :
Assets :
film print
Credits :
Client : Het Nieuwsblad
Contacts : Dries Vereecke, Julie Bruggeman, Sarah Meert
Agency : LDV United
CD : Kristof Snels
CD : Dries De bruyn
CD : Dennis Vandewalle
Creation : Dries De bruyn
Creation : Dennis Vandewalle
Film Production Company : Caviar
Director : Tom Willems
Illustration : Joost Jansen




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier