SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/Zwan: "Copacazwana"

Woensdag 9 April 2014


Boondoggle/Zwan:
Assets :
contest plaform crowd sourcing platform spot TV
Credits :
Client : Zwan
Contacts : Beatrijs Quanjer, Tanguy Cartuyvels
Agency : Boondoggle
Account Team : Calogero Macaluso, Xandra Van der Mersch, Lore Debulpaep, Inge Vander Velpen
CD : Niels Schreyers
CD : Odin Saillé
Creation : Kasper Janssens
Creation : Mathijs Bettens
Film Production Company : Czar
Director : Toon Aerts
Producer : Doris De Smet

Boondoggle bedacht een ‘crowd sourcing’ campagne die uitmondde in een tv-spot van 20’’ voor de lancering van de Zwan TV Belgian Red Devils. Dat is een limited edition van de bekende worstjes in het kader van de sponsoring van de Rode Duivels door het merk van Unilever. 

Voor de gelegenheid haalde Boondoggle de vroegere slogan ‘Waarom nog wachten om te feesten?’ vanonder het stof en ontwikkelde het bureau een online platform waar de kijkers ideeën konden indienen voor de nieuwe Zwan-spot. Acht weken lang zette billboards tijdens het VTM-programma ‘Reclame AUB’ de kijkers aan om hun ideeën te posten. Aan het einde van elke week werd het beste voorstel geselecteerd; daarmee kon een reis naar Brazilië voor twee personen gewonnen worden. De winnende ideeën dienden voor het maken van de definitieve spot die momenteel te zien is. Op de verpakking van de Zwan TV Belgian Red Devils loopt een tweede wedstrijd: daarop staan unieke codes die de consumenten moeten invoeren op belgianreddevilshomeparty.zwan.be; zo maken ze kans om een Zwan Belgian Red Devils Party te winnen tijdens de World Cup.

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier