SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Boondoggle/Zwan: "Copacazwana"

Woensdag 9 April 2014


Boondoggle/Zwan:
Assets :
contest plaform crowd sourcing platform spot TV
Credits :
Client : Zwan
Contacts : Beatrijs Quanjer, Tanguy Cartuyvels
Agency : Boondoggle
Account Team : Calogero Macaluso, Xandra Van der Mersch, Lore Debulpaep, Inge Vander Velpen
CD : Niels Schreyers
CD : Odin Saillé
Creation : Kasper Janssens
Creation : Mathijs Bettens
Film Production Company : Czar
Director : Toon Aerts
Producer : Doris De Smet

Boondoggle bedacht een ‘crowd sourcing’ campagne die uitmondde in een tv-spot van 20’’ voor de lancering van de Zwan TV Belgian Red Devils. Dat is een limited edition van de bekende worstjes in het kader van de sponsoring van de Rode Duivels door het merk van Unilever. 

Voor de gelegenheid haalde Boondoggle de vroegere slogan ‘Waarom nog wachten om te feesten?’ vanonder het stof en ontwikkelde het bureau een online platform waar de kijkers ideeën konden indienen voor de nieuwe Zwan-spot. Acht weken lang zette billboards tijdens het VTM-programma ‘Reclame AUB’ de kijkers aan om hun ideeën te posten. Aan het einde van elke week werd het beste voorstel geselecteerd; daarmee kon een reis naar Brazilië voor twee personen gewonnen worden. De winnende ideeën dienden voor het maken van de definitieve spot die momenteel te zien is. Op de verpakking van de Zwan TV Belgian Red Devils loopt een tweede wedstrijd: daarop staan unieke codes die de consumenten moeten invoeren op belgianreddevilshomeparty.zwan.be; zo maken ze kans om een Zwan Belgian Red Devils Party te winnen tijdens de World Cup.

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier