SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/McDonald's : "50 years unchanged"

Vrijdag 5 Januari 2018


TBWA/McDonald's :
Assets :
website 'Big Mac - 50 years unchanged'
Credits :
Client : McDonald's
Contacts : Laurence Anckaert, Stijn Heytens, Segolène de Chestret, Kristof Vanonckelen, Athina Manirakiza
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : David Maertens
Creation : Thomas Driesen
Social Creation : Melissa Janssens, Federico Colella
Design : Vincent De Boeck
Account Management : Soraya Hellara, Virginie Hayet, Geert Potargent
Strategy : Audrey Dahmen, Rindert Dalstra, Aurelie Russanowski
Web : Jeroen Govaert, Ruben Temmerman, Diederik Van Remoortere, Stijn Mertens
Studio : Annick Cohen
RTV Producer : Toon Vandenbranden & Mieke Vandewalle
Film Production Company : SAKE
Executive Producer : Mieke Vandewalle
Producer : Joop Haesen (Cartel)
Director : Jeroen Mol
DOP : David Doom
Post-Production : SAKE
Offline Edit : Jeroen Mol
Online Edit : Xavier Pouleur
Sound Engineer : Jan Pollet
Colorgrading : Joost Van Kerckhove




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier