SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/BAM : "Pearl"

Maandag 18 September 2017


DDB/BAM :
Assets :
'Meet Pearl, the world’s first Artificial Intelligence award jury.'
Credits :
Client : Belgian Association of Marketing (BAM)
Contacts : Patrick Steinfort, Jeremy Muylaert, Barbara D’Hondt
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Sara West
Creation : Silke Beurms
Copy : Kenn Van Lijsebeth
Design : Sven Verfaille
Strategic Planner : Jorian Vanvossel
Business Director : Francis Lippens
Account Producer : Maria-Laura Laubenthal
Digital Producer : Stefanie Warreyn
PR : Kenn Van Lijsebeth
AI Development : Faction XYZ
Head of Machine Learning : Jos Polfliet
Chief Technology Officer : Joeri Van Steen
Vidoe Indexer Service : Microsoft
Program Manager Cognitive Services Microsoft : Milan Gada
Animation : Dividebyfour
3D Director : Maarten Baert
Lead 3D Artist : Rik De Lausnay
Houdini Artist : Gabriel Hennessy
Voice Recording : Raygun
Voice Coach : Peter Baert
Voice "Pearl" : Lucy Akhurst




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier