SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

These Days/Rodenbach : "Rodenbach Bar BQ"

Maandag 31 Juli 2017


These Days/Rodenbach :
Assets :
Rodenbach Bar BQ aftermovie Rodenbach Bar BQ Rodenbach Bar BQ
Credits :
Client : Rodenbach – Palm Belgian Craft Brewers
Contacts : Tom Robberechts, Kristof Ampe
Agency : These days
Strategy : Dimitri De Lauw
Account Team : Veroniek Hesters, Charlotte Jaros
CD : Sam De Volder
Creation : Wout Geysen
Creation : Tijs Dejonckheere
TV Producer : Ingeborg Van Hoof
Motion : Mikael Naudet
Social : Chloé Van Elsen
Performance : Bart Delvaux
Copy : Tine Bongaerts



At Rodenbach it’s no rest for the wicked this summer, because the beer from Roeselare praised by beer connoisseur Michael Jackson as ‘the most refreshing beer in the world’, is ready to quench thirsty throats during the hot summer months.

Truckloads of smaller and not so small actions are planned for both July and August. And you can take the truckloads quite literally because the Rodenbach Bar BQ brings the solution to a typical BBQ problem. At a BBQ there’s always one person who’s working up a sweat while the rest of the guests are sipping a cold beer. Now that’s a thing of the past thanks to the Rodenbach Bar BQ, a round barbecue with a bar where everyone can cook their own meat and enjoy a refreshing Rodenbach at the same time. Over the next few weeks you can win a visit of the Rodenbach Bar BQ to your home, complete with a BBQ package - dishes that pair well with Rodenbach, of course. All you need is the right seasoning to make the neighbours green with envy. Bon appetit. And cheers !

JOBS


INTERVIEW

Christophe Vog en Pierre Gilbert (Eponym):

Christophe Vog en Pierre Gilbert (Eponym): "Vanuit live vertrekken om je strategie uit te werken"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier