SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/Delhaize : "645 bio producten, daar gaan we voor"

Woensdag 7 Juni 2017


Air/Delhaize :
Credits :
Client : Delhaize
Contacts : Aude Mayence, Stéphanie Maenhoudt, Charlotte Chaidron
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
CD : Joeri Van Den Broeck
CD : Dieter De Ridder
Associate CD : Sophie Norman
Creation : Jean-Marc Wachsmann
Creation : Benoit Hilson
Account Team : Dominique Libermann, Hafsa Smouni
Graphic Designers : Julie Taziaux, Hervé Pinte
Studio : Denis Haillez, François-Olivier De Deyn
Media : Clear Channel
Production : Hecht



Delhaize biedt vandaag 645 biologische producten aan. Om de grootte van dit aanbod en zijn engagement aangaande bio in de verf te zetten beslisten de retailer en zijn bureau om het simpelweg te tonen aan iederen. Het duo printte voor elk bioproduct een 2m²-affiche met daarop een packshot. Elke affiche was genummerd. De begeleidende boodschap luidt ‘645 bioproducten, daar gaan we voor’. De campagne werd gevoerd in samenwerking met Clear Channel.

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier