SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/Delhaize : "645 bio producten, daar gaan we voor"

Woensdag 7 Juni 2017


Air/Delhaize :
Credits :
Client : Delhaize
Contacts : Aude Mayence, Stéphanie Maenhoudt, Charlotte Chaidron
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
CD : Joeri Van Den Broeck
CD : Dieter De Ridder
Associate CD : Sophie Norman
Creation : Jean-Marc Wachsmann
Creation : Benoit Hilson
Account Team : Dominique Libermann, Hafsa Smouni
Graphic Designers : Julie Taziaux, Hervé Pinte
Studio : Denis Haillez, François-Olivier De Deyn
Media : Clear Channel
Production : Hecht



Delhaize biedt vandaag 645 biologische producten aan. Om de grootte van dit aanbod en zijn engagement aangaande bio in de verf te zetten beslisten de retailer en zijn bureau om het simpelweg te tonen aan iederen. Het duo printte voor elk bioproduct een 2m²-affiche met daarop een packshot. Elke affiche was genummerd. De begeleidende boodschap luidt ‘645 bioproducten, daar gaan we voor’. De campagne werd gevoerd in samenwerking met Clear Channel.

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier