SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus : 'Festival', 'Roaming'

Woensdag 14 Juni 2017


BBDO/Proximus : 'Festival', 'Roaming'
Assets :
'festival' 'roaming'
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Alex Thoré, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Manoëlle Ballaux, Pieter Herman
Agency : BBDO Belgium
CD : Jan Dejonghe
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Nicolas Van Gucht
Creation : Louise Cornet
Creation : Jonas Michiels
Strategy : Sofie Verstreken
Account Team : Nathalie Lemmer, Audrey Semal, Aurélie Thollebeek
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove, Renée Vermeire
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Editor : Neil Skeet
Digital Agency : JUST
Film Production Company : Cartel
Director : Jan Boon
Producers : Joop Haesen, Fred Vrancken
Postproduction : Moxy
Sound : Sonicville
Music : Phile Boke
Producer : Sandy Leemans




JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier