SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade stuurt een omaatje naar ‘the middle of nowhere’ voor BVN

Zondag 25 Juni 2017


mortierbrigade stuurt een omaatje naar ‘the middle of nowhere’ voor BVN
Assets :
teaser episode 1 episode 2 episode 3 episode 4 episode 5
Credits :
Client : BVN
Contacts : Zoë Lambooy, René van Baaren, Ellen Moriau
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Willem De Wachter
Producer : Eline Rousseau
Film Production Company : The Virus
Director : Tom Van der Velpen

mortierbrigade maakte zopas een nieuwe campagne voor BVN zoals alleen zij dat kunnen. Hun missie deze keer? Bewijzen dat het mogelijk is om letterlijk overal naar de Vlaamse televisie te kijken dankzij BVN.

Eerst even preciseren dat BVN een ‘generalistische televisiezender met internationale roeping is die uitzendt ter attentie van de Nederlanders en Vlamingen die in het buitenland wonen”. Hij toont het beste van de VRT en de Nederlandse tegenhanger NPO. Alle programma’s zijn overal beschikbaar dankzij de combinatie van satelliet, online en een mobiele app.

Om dat kenbaar te maken bij het grote publiek besloten de brigadiers om het gewoon even te bewijzen. Dat deden ze door een omaatje letterlijk naar ‘the middle of nowhere’ te sturen, meer bepaald naar een Canadees eiland dat… Nowhere Island heet. “Miet is een dynamische en grappige oma die van geen kleintje vervaard is. Ze was de ideale testpersoon om aan te tonen dat je echt overal naar BVN kunt kijken.”

Ook in 'the middle of nowhere' dus, net zoals op het gelijknamige eiland waar Miet naar de laatste aflevering van haar favoriete soap ‘Thuis’ kon kijken. Ze is immers een trouwe fan die voor niets ter wereld een aflevering zou missen. De hele week lang kon het anderhalf miljoen fans van ‘Thuis’ de avonturen van Miet volgen, net na de aflevering van de dag, om te ontdekken op welke onwaarschijnlijke plek ze haar favoriete serie volgde. Zo werd dagelijks de efficiëntie van BVN aangetoond, tot en met de eindbestemming, waar ze keek op haar… Tablet! Opdracht volbracht. 

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier