Fr

CAMPAIGN OF THE WEEK

mortierbrigade stuurt een omaatje naar ‘the middle of nowhere’ voor BVN

Zondag 25 Juni 2017

mortierbrigade stuurt een omaatje naar ‘the middle of nowhere’ voor BVN

mortierbrigade maakte zopas een nieuwe campagne voor BVN zoals alleen zij dat kunnen. Hun missie deze keer? Bewijzen dat het mogelijk is om letterlijk overal naar de Vlaamse televisie te kijken dankzij BVN.

Eerst even preciseren dat BVN een ‘generalistische televisiezender met internationale roeping is die uitzendt ter attentie van de Nederlanders en Vlamingen die in het buitenland wonen”. Hij toont het beste van de VRT en de Nederlandse tegenhanger NPO. Alle programma’s zijn overal beschikbaar dankzij de combinatie van satelliet, online en een mobiele app.

Om dat kenbaar te maken bij het grote publiek besloten de brigadiers om het gewoon even te bewijzen. Dat deden ze door een omaatje letterlijk naar ‘the middle of nowhere’ te sturen, meer bepaald naar een Canadees eiland dat… Nowhere Island heet. “Miet is een dynamische en grappige oma die van geen kleintje vervaard is. Ze was de ideale testpersoon om aan te tonen dat je echt overal naar BVN kunt kijken.”

Ook in 'the middle of nowhere' dus, net zoals op het gelijknamige eiland waar Miet naar de laatste aflevering van haar favoriete soap ‘Thuis’ kon kijken. Ze is immers een trouwe fan die voor niets ter wereld een aflevering zou missen. De hele week lang kon het anderhalf miljoen fans van ‘Thuis’ de avonturen van Miet volgen, net na de aflevering van de dag, om te ontdekken op welke onwaarschijnlijke plek ze haar favoriete serie volgde. Zo werd dagelijks de efficiëntie van BVN aangetoond, tot en met de eindbestemming, waar ze keek op haar… Tablet! Opdracht volbracht. 
Assets :
Credits :