SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Studio Brussel : "De Festivolhouder"

Dinsdag 30 Mei 2017


DDB/Studio Brussel :
Assets :
spot Tv RP
Credits :
Client : Studio Brussel
Contacts : Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer
Agency : DDB Brussels
CD : Odin Saillé
CD : Peter Ampe
Creation : Jan Schoofs
Creation : Jonas Caluwé
Account Team : Francis Lippens, Kirsten Vanderbeke, Romy Vierhouten
TV Producer : Brigitte Verduyckt
PR : Kenn Van Lijsebeth
Film Production Company : The Breakfast Club
Director : Kurt De Leijer



A l'approche de l'ouverture de la saison 2017 des festivals d'été, DDB Brussels annonce l'orchestration d'une expérience pour le moins rock 'n roll pour Studio Brussel, qui, cette année encore, veut s'imposer comme la radio par excellence de ces événements musicaux estivaux. Pendant 100 jours, 33 festivals et deux concerts, Bouba Kalala, un ex-candidat de l'émission flamande à succès, "De Mol", sera "De Festivalhouder" pour la radio flamande… Autrement dit, l'homme sera l'envoyé spécial de Studio Brussel à chaque festival d'été et alimentera (entre autres) ses réseaux sociaux, à commencer par Instagram Stories. L'activation est annoncée via des RP, du print et un spot TV.

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier