SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

These Days/MediaMarkt : "Happy 15"

Woensdag 17 Mei 2017


These Days/MediaMarkt :
Assets :
spot Tv social livestream 1495102540_1495102389-mmzine-print9.jpg
Credits :
Client : MediaMarkt
Agency : These days
Account Team : Ena Stevens, Tom Thijs
CD : Werner Van Reck
Creation : Patrick Vermeylen
Creation : Jan Denys
Design Direction : Max Heirbaut, Sebastien Greffe
Design : Nathalie Wlostowski
Producer : Marlies Neudt
Production : The Breakfast Club & Who Killed Joe



Naar aanleiding van 15 jaar MediaMarkt ontwikkelde These Days een verjaardagscampagne. Op het menu: taarten die gemaakt zijn met de producten die in de winkel te vinden zijn. Het geheel werd gefilmd en in tv-spots, printadvertenties, content op de web shop en op sociale media (via Facebook Live) vorm gegeven. Er werden mensen uitgenodigd die de taarten rechtstreeks mochten proeven op Facebook Live. Wie kon raden in hoeveel tijd de taart was opgegeten, won het product in kwestie. In de volgende weken worden klanten ook verrast in de lokale winkels. 

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier