SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Euromelanoma: "Skin Memories"

Donderdag 13 April 2017


BBDO/Euromelanoma:
Assets :
'Skin Memories'
Credits :
Agency : BBDO Belgium
CD : Klaartje Galle
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
CD : Jan Dejonghe
Creation : Klaartje Galle
Creation : Gertjan De Smet
Creation : Toon Vanpoucke
Creation : Frederik Clarysse
Creation : Morgane Choppinet
Graphic Design : Gertjan De Smet
CSD : Isabel Peeters
Account Team : Lore Desmet, Evelyn Savels, Axelle Cannaerts, Juliette Dugardyn
Strategy : Klaartje Galle
Print Production : Dominique Salvo
Editor : Ben Billen
DOP : Jasper Vanhauwaert
Social Team : Gertjan De Smet, Frederik Clarysse, Kim Leunen, Britt De Valck
Client : Euromelanoma
Contact : Thomas Maselis




JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier