SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Ogilvy & Social.Lab/Federale overheid : "België. Eigenzinnig fenomenaal."

Dinsdag 18 April 2017


Ogilvy & Social.Lab/Federale overheid :
Assets :
website Leaflet Press social media spot social media spot social media spot
Credits :
Client : Federale overheid / Gouvernement fédéral
Contacts : Arlin Bagdat, Caroline Joris, Sara Buys, Yasmina Amire
Agency : Ogilvy & Social.Lab
Strategy : Jakub Hodbod, Julie Frédérickx, Mathieu De Moor
CD : Mathieu Cardon
CD : Kim Genkinger
Creation : Bill Billquin
Creation : Sebastien Stevens
Creation : Raphaël Allegro, Gauthier Fairon, Arnaud Gerats, Pia Tamm, Anton Vander Haeghen, Sara Vertongen, Pieter Decanniere
Design : Pierre Lambreth, Alexandre Simionescu
Studio : Anne De Bruyne, Xavier Vanderplancke
Account Team : An Vande Velde, Valérie Lefever, Carole Fredericq, Charlotte Dejonghe, Caroline Robert, Leopold Lannoy
PR : Alessandra Teston, Tina Bielawska
Digital Development : Sadaf Naqui, Letizia Gosselin, Dreams and Creations, Mojuice
Print Production : Frank Machtelinckx
Traffic : Vanessa Boddewijn




JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier