SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Ogilvy & Social.Lab/Federale overheid : "België. Eigenzinnig fenomenaal."

Dinsdag 18 April 2017


Ogilvy & Social.Lab/Federale overheid :
Assets :
website Leaflet Press social media spot social media spot social media spot
Credits :
Client : Federale overheid / Gouvernement fédéral
Contacts : Arlin Bagdat, Caroline Joris, Sara Buys, Yasmina Amire
Agency : Ogilvy & Social.Lab
Strategy : Jakub Hodbod, Julie Frédérickx, Mathieu De Moor
CD : Mathieu Cardon
CD : Kim Genkinger
Creation : Bill Billquin
Creation : Sebastien Stevens
Creation : Raphaël Allegro, Gauthier Fairon, Arnaud Gerats, Pia Tamm, Anton Vander Haeghen, Sara Vertongen, Pieter Decanniere
Design : Pierre Lambreth, Alexandre Simionescu
Studio : Anne De Bruyne, Xavier Vanderplancke
Account Team : An Vande Velde, Valérie Lefever, Carole Fredericq, Charlotte Dejonghe, Caroline Robert, Leopold Lannoy
PR : Alessandra Teston, Tina Bielawska
Digital Development : Sadaf Naqui, Letizia Gosselin, Dreams and Creations, Mojuice
Print Production : Frank Machtelinckx
Traffic : Vanessa Boddewijn




JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier