SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Hansaplast: "Helping parents to heal children’s little heartaches"

Vrijdag 21 April 2017


Happiness/Hansaplast:
Assets :
'Helping parents to heal children’s little heartaches' website
Credits :
Client : Beiersdorf / Hansaplast
Contacts : Alexander Schwieger, Bénédicte Joguet
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
Creation : Laurie Lacourt
Creation : Catherine Hermans
Copy Fr : Bill Bilquin
Chief Client Officer / Worldwide Account : Erika Darmstaedter
Global Account Director Hansaplast : Heike Brünjes
Design : Lennert Vedts
Group Account Director : Isabelle Koelman
Project Manager : Anne-Lore Vestraets
DTP : Romaine Dhainaut
Graphic Designer : Anna Touvron
Producer : Sophie Gunsbourg
Film Director / DOP : Kassim Olivier
Editor / Animator : Simon Schuurman
Child Psychologist : Carole Grosman
Illustrator : Julie Hoyas, Andrea Rivola, Belle Lee, Toyzmachin & Wazza Pink




JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier