SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Hansaplast: "Helping parents to heal children’s little heartaches"

Vrijdag 21 April 2017


Happiness/Hansaplast:
Assets :
'Helping parents to heal children’s little heartaches' website
Credits :
Client : Beiersdorf / Hansaplast
Contacts : Alexander Schwieger, Bénédicte Joguet
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
Creation : Laurie Lacourt
Creation : Catherine Hermans
Copy Fr : Bill Bilquin
Chief Client Officer / Worldwide Account : Erika Darmstaedter
Global Account Director Hansaplast : Heike Brünjes
Design : Lennert Vedts
Group Account Director : Isabelle Koelman
Project Manager : Anne-Lore Vestraets
DTP : Romaine Dhainaut
Graphic Designer : Anna Touvron
Producer : Sophie Gunsbourg
Film Director / DOP : Kassim Olivier
Editor / Animator : Simon Schuurman
Child Psychologist : Carole Grosman
Illustrator : Julie Hoyas, Andrea Rivola, Belle Lee, Toyzmachin & Wazza Pink




JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier