SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen: "Ik ben er nog"

Dinsdag 11 April 2017


DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen:
Assets :
'André' 'Patriek' 'Ingrid' 'Ikbenernog.be' radio 'Ingrid' radio 'Patriek' radio 'André' radio 'Johan'
Credits :
Contacts : Hilde Lamers, Laura Weyns
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Kenn Van Lijsebeth
Account Team : Sylvie De Couvreur, Silvie Erzeel, Anneleen Vande Voorde
Photographer : Dieter Hautman
PR : Kenn Van Lijsebeth
Graphic Designer : Wietse De Ridder
Development : Christophe Gesquière
Digital Producer : Adeline Andre
Radio Production Company : Raygun
Music Composer : Peter Baert
Producer & Coach : Liesbeth Demolder, Toon Jansegers
Sound Engineer : Mathias Lewis
Film Production Company : Landvogel
DOP : Tiele Mulier
Executive Producer : Thomas Cassiers
Producer : Yannick Verdonck
Offline Edit : Tom Syryn
Glenn Renard : Glenn Renard
Client : Alzheimer Liga Vlaanderen
Special thanks to : Expertisecentrum Paradox, VZW Het Ventiel, Liesbeth Demolder (Raygun), Thomas Cassiers (Landvogel), Annemie Pauwels (VAR)




JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier