SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Darwin/Spa: "Het leven van de druppel"

Maandag 6 Februari 2017


Darwin/Spa:
Assets :
'Het leven van de druppel'
Credits :
Client : Spadel
Contacts : Dirk Van de Walle, Stefan De Clercq, Edwin van Dijken, Sophie Bryskère
Agency : darwin
Agency : J. Walter Thompson Amsterdam
CD : Raf De Smet
CD : Bas Korsten
Creation : Raf De Smet
Creation : Véronique Vier
Creation : Fred Lambin
Creation : Tim de Waard
Creation : Daniel Samama
Strategy : Jef Raeman, Margot Bouwman
Producer : Anna Vanheukelom
Account Team : Hannelore Van Cauwenberghe, Chloé de Hoffmann, Alewijn Dekker, Charlotte Lilly
Film Production Company : Lovo
Director : Stian Smestad
DOP : Bjorn Charpentier
Editor : James Rosen
Producer : Chou-Jung Kuo
Executive Producer : Bert Brulez
Post-Production & Visual Effects : Digital District Paris
Producer : Lolet Ong
VFX Supervisor : Arthur Lemaitre
Grading : Didier Lefouest
Music : Peter Baert - Raygun
Sound : Mediamonks Stockholm - Raygun
Media Agency : Space




JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier