SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA doet meer voor Telenet

Vrijdag 16 December 2016


TBWA doet meer voor Telenet
Assets :
spot TV 'Mr. More' Messenger 'Mr. More' more game
Credits :
Client : Telenet
Contacts : Femke De Roo, Filip Nuyts, Kris Bloemen, Jorgen Vranken, Inge Van Der Haegen, Marijke Vissers
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
CD : Gert Pauwels
CD : Bout Holthof
Creation : Tony Naudts-Ducene
Creation : Paul Van Oevelen
Creation : Peter Souter
Creation : Chiara De Decker
Creation : Greg van Buggenhout
Creation : Ann Vanminsel
Creation : Derek Brouwers
Creation : Jeroen Govaerts
Creation : Sven Pede
Creation : Louise Windels
Account Team : Jochen De Greef, Joachim François, Max Fauconnier, Virginie Hayet
Strategy : Rindert Dalstra, Bert Denis, Gunther Van Lany
Designer : Hendrik Everaerts, Estelle Vanduynslaeger, Vincent De Boeck
TV Poducer SAKE : Mieke Vandewalle, Cindy De Mooter
Director : Joe Vanhoutteghem
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
DOP : Menno Mans
Post-Production Cy : Czar & SAKE
Editor : Dieter Diependaele
VFX Projection Operators : Stijn Van Assche, Robin De Praetere
VFX Projection Dragon : Jan Snoekx - Xiola
Online Editor : Enzo Piccinato
Grading : Joost Van Kerckhove
Music : Tim Vanhamel
Sound : Jan Pollet
Mediabuying PhD : David Driesmans
Technical Director : Stijn Dupas
Digital Project Manager : Wannes Vermeulen
Recommendation Engine : Froomle
Designer : Victor Wilmot & Olivier Verbeke, Hendrik Everaerts, Estelle Vanduynslaeger, Vincent De Boeck

TBWA Brussels eindigt het jaar in schoonheid met een nieuwe, uitstekende campagne voor Play More van Telenet. Die omvat een verzorgde imagospot, een Messenger bot en een Facebook 360°-app die alle filmfans en serieliefhebbers zal aanspreken.

“Onvergetelijke verhalen die je sowieso bijblijven, een sterk aanbod, twee exclusieve zenders, vier extra’s in allemaal verschillende genres, een ongelooflijk team cinefielen, met onder andere Erik Van Looy en Lieven Trio… Sinds 16 december brengt Play More nog meer entertainment van wereldniveau”, aldus het persbericht van Telenet.
 
Om dat aan het grote publiek duidelijk te maken leefden de creatieven van TBWA Brussel zich eens goed uit. Te beginnen met televisie, waarvoor ze een productie van 50’’ maakten die niet hoeft onder te doen voor de series en kaskrakers die ze aanprijst. Behalve het budget dan misschien. De productie is het werk van Czar, in een regie van Joe Vanhoutteghem. Het verhaal? Een man jogt door de stad en ziet in alles wat hij tegenkomt een verwijzing naar de series en films die uitgezonden worden op Play More. Baseline: ‘Some Watch TV. I Play More.’
 
Dan is er ook Mr. More, een bijzonder praktische app die werkt met Facebook Messenger. “Bovenop een ongelooflijk team van cinefielen met onder andere Erik Van Looy en Lieven Trio, kunnen abonnees zich voortaan ook laten leiden door de app”, vertelt TBWA Brussels. « Mr. More begint de dialoog met enkele zeer doelgerichte vragen, waarna hij de beste suggesties voor hun voorkeuren aanraadt.” Deze Messenger bot die gebaseerd is op machine learning technieken zoals die op punt gesteld werden door Froomle, is een première voor België, onder de naam ‘playmorebe’ te vinden in Messenger. 
 
Tot slot ontwikkelde TBWA ook een 360°-fotoin Facebook. Die is gebaseerd op de tv-spot en barst van de verwijzingen naar meer dan 30 films en series. Een hele uitdaging voor alle liefhebbers om ze allemaal terug e vinden. Als je daar niet in slaagt, weet je wat je te doen staat: ‘See More. Play More’, zoals de baseline van Telenet belooft. 

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier