SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/ENGIE Electrabel: "De mooiste energie is de energie die je samen deelt

Zaterdag 17 December 2016


FamousGrey/ENGIE Electrabel:
Assets :
'De mooiste energie is de energie die je samen deelt'
Credits :
Client : ENGIE Electrabel
Contacts : Florence Coppenolle, Gaetano Palermo, Suzanne Mioulet, Isabelle Van der Poorten, Kristel Brants
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
CD : Jérémie Goldwasser
CD : Ad Van Ongeval
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Project Leader : Thomas Vuerinckx
Brand Leader : Isabelle Hankard
Business Director : Carola Michiels
PR Manager : Liedewij Verbiest
RTV Producer : Emily Rammant
Film Production Company : Czar
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels, Bieke Dekeersmaecker
Director : Salsa
DOP : Lieven Van Baelen
AD/Decor : Ravit Bechor
Sound : Sonicville
Editor : Stijn Deconinck




JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier