Fr

Campaigns

Creaxial/Scope Pictures: "Love is dead"

Donderdag 17 November 2016

Creaxial/Scope Pictures:

Je ontmoet elkaar via Meetic of Tinder om vervolgens uit elkaar te gaan met Love is Dead… Aldus de USP van de Brusselse start-up, opgericht door Mathias Lonisse. Die organiseert het einde van je relatie zonder dat je je toekomstige ex-partner onder ogen hoeft te komen. 

Om zijn diensten bekend te maken was Love is Dead actief op het internet en op de sociale netwerken (Facebook, Twitter, Instagram), met onder andere een online tool waarmee je kunt testen hoe het met je koppel gesteld is.

Het geheel werd ontworpen door Creaxial (Strategie Agency)… met inbegrip van de start-up en zijn fictieve diensten. Het geheel is bedoeld voor de promotie van de film 'Rupture pour tous' van Eric Capitaine. Sinds ongeveer drie weken onderhoudt Creaxial een teasing op de sociale media en online die slim twijfel zaait over de ware bedoelingen van Love is Dead. Een mooie media-actie.
Assets :
Credits :
  • Client : Scope Pictures
  • Agency : Strategie
  • CD : Hervé Paques
  • CM : Mateusz Kukulka