SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Creaxial/Scope Pictures: "Love is dead"

Donderdag 17 November 2016


Creaxial/Scope Pictures:
Assets :
website Facebook Instagram Twitter
Credits :
Client : Scope Pictures
Agency : creaxial
CD : Hervé Paques
CM : Mateusz Kukulka

Je ontmoet elkaar via Meetic of Tinder om vervolgens uit elkaar te gaan met Love is Dead… Aldus de USP van de Brusselse start-up, opgericht door Mathias Lonisse. Die organiseert het einde van je relatie zonder dat je je toekomstige ex-partner onder ogen hoeft te komen. 

Om zijn diensten bekend te maken was Love is Dead actief op het internet en op de sociale netwerken (Facebook, Twitter, Instagram), met onder andere een online tool waarmee je kunt testen hoe het met je koppel gesteld is.

Het geheel werd ontworpen door Creaxial (Strategie Agency)… met inbegrip van de start-up en zijn fictieve diensten. Het geheel is bedoeld voor de promotie van de film 'Rupture pour tous' van Eric Capitaine. Sinds ongeveer drie weken onderhoudt Creaxial een teasing op de sociale media en online die slim twijfel zaait over de ware bedoelingen van Love is Dead. Een mooie media-actie.

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier