SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Creaxial/Scope Pictures: "Love is dead"

Donderdag 17 November 2016


Creaxial/Scope Pictures:
Assets :
website Facebook Instagram Twitter
Credits :
Client : Scope Pictures
Agency : creaxial
CD : Hervé Paques
CM : Mateusz Kukulka

Je ontmoet elkaar via Meetic of Tinder om vervolgens uit elkaar te gaan met Love is Dead… Aldus de USP van de Brusselse start-up, opgericht door Mathias Lonisse. Die organiseert het einde van je relatie zonder dat je je toekomstige ex-partner onder ogen hoeft te komen. 

Om zijn diensten bekend te maken was Love is Dead actief op het internet en op de sociale netwerken (Facebook, Twitter, Instagram), met onder andere een online tool waarmee je kunt testen hoe het met je koppel gesteld is.

Het geheel werd ontworpen door Creaxial (Strategie Agency)… met inbegrip van de start-up en zijn fictieve diensten. Het geheel is bedoeld voor de promotie van de film 'Rupture pour tous' van Eric Capitaine. Sinds ongeveer drie weken onderhoudt Creaxial een teasing op de sociale media en online die slim twijfel zaait over de ware bedoelingen van Love is Dead. Een mooie media-actie.

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier