SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Creaxial/Scope Pictures: "Love is dead"

Donderdag 17 November 2016


Creaxial/Scope Pictures:
Assets :
website Facebook Instagram Twitter
Credits :
Client : Scope Pictures
Agency : creaxial
CD : Hervé Paques
CM : Mateusz Kukulka

Je ontmoet elkaar via Meetic of Tinder om vervolgens uit elkaar te gaan met Love is Dead… Aldus de USP van de Brusselse start-up, opgericht door Mathias Lonisse. Die organiseert het einde van je relatie zonder dat je je toekomstige ex-partner onder ogen hoeft te komen. 

Om zijn diensten bekend te maken was Love is Dead actief op het internet en op de sociale netwerken (Facebook, Twitter, Instagram), met onder andere een online tool waarmee je kunt testen hoe het met je koppel gesteld is.

Het geheel werd ontworpen door Creaxial (Strategie Agency)… met inbegrip van de start-up en zijn fictieve diensten. Het geheel is bedoeld voor de promotie van de film 'Rupture pour tous' van Eric Capitaine. Sinds ongeveer drie weken onderhoudt Creaxial een teasing op de sociale media en online die slim twijfel zaait over de ware bedoelingen van Love is Dead. Een mooie media-actie.

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier