SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/bpost: "Drum", "Play-Boy"

Maandag 17 Oktober 2016


TBWA Brussels/bpost:
Assets :
'drum' 'play-boy'
Credits :
Client : post
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
Creation : Marie-Laure Cliquennois
Creation : Vincent Nivarlet
Account Team : Jonas Moors, Emilie Demoor, Elien Limpens
RTV Producer : Mieke Vandewalle
Film Production Company : Hamlet
Executive Producer : Ruben Goots & Jason Felstead
Producer : Audrey Dierckx
Director : Jonathan Gurvit
DOP : Wim Vanswijgenhoven
Post-Production : SAKE
Post-Producer : Geneviève Paindaveine & Lauranne Van Der Heyden
Offline Edit : Maarten Janssens
Online Edit & Colorgrading : Enzo Piccanato
Sound : Gwenn Nicolay




JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier