SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Duval Guillaume/Rode Kruis: "Doneer een sollicitant"

Woensdag 12 Oktober 2016


Duval Guillaume/Rode Kruis:
Assets :
'open brief'
Credits :
Client : Rode Kruis
Contacts : Geert Van Horenbeeck, An Luyten
Agency : Duval Guillaume
CD : Koenraad Lefever
CD : Dries de Wilde
Creation : Jasper Declercq
Creation : Sebastiaan Dessaux
Creation : Lode Vochten
Strategic Director : Piet Wulleman
Account Team : Jet Vervenne, Dorien Van Antwerpen, Damjan Cvetkovic
PR Director : Kathy Van Looy
DTP Managers : Wim Sels, Bart Janvier
Traffic Planner : Julie Maris
Media : ZenithOptimedia
Web Development : Nine O’Clock Somewhere
Digital Production : Prodigious




JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier