SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/OVK: "The Safety Jingle"

Vrijdag 16 September 2016


Happiness/OVK:
Assets :
'Een verzoek aan de Vlaamse radiopresentatoren' 'Zo werd The Safety Jingle gemaakt' website
Credits :
Client : PEVR - OVK
Contacts : Koen Van Wonterghem, Ellen Ruys, Alexia Creton
Agency : Happiness Brussels
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
Managing Director : Elke Janssens
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Creation : Niels Sienaert
Creation : Tim Schoenmaeckers
Copy Fr : Romain Felix, Catherine Quadens
Design : Dries Lauwers
Motion Design : Remke Faber
Creative Intern : Anaïs Desmet
Group Account Director : Hans Smets
Account Team : Stefanie Drapier, Tine Van Hasselt
Online Producer : Tuyet Hoang
Online Production : Bliss
Agency Producer : Bart Vande Maele
Sound Production : Raygun
Jingle Production : Peter Baert
Video Production : Geronimo
Director : Dirk Domen
DOP : Piet Deyaert
Producer : Jasper Moeyaert, Mathias Kerner
Post-Production : Stefaan Gryson (Moxy)
Special Thanks to : The Radio Group – Steve Vanaudenaerde (IP) & Catherine Servaes (RMB)




JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus