SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/zij-kant: "Equal Pay Day 2014"

Vrijdag 14 Maart 2014


mortierbrigade/zij-kant:
Assets :
spot TV 'Schandalige spot over dikke mensen' spot TV 'Schandalige spot over zwarte mensen' print 'Kale mensen' print 'Rosse mensen' Print 'Zwarte mensen' Print 'Dikke mensen'
Credits :
Client : zij-kant / Equal Pay Day
Contact : Vera Claes
Agency : mortierbrigade
Agency Producers : Charlotte Coddens, Emilie Kino
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : François Massinon
Creation : Massimo De Pascale
Online Creatives : Bram Ceuppens & Stijn Jansen
Strategy : Vincent D'Halluin
Web Design & Development : Wietse De Ridder & Wannes Vermeulen
Graphic Design & DTP : Vito Latorrata
Photographer : Robyn Vercauteren
Film Production Company : Caviar
Director : Raf Reyntjens
Producers : Jonas Van Herp & Dominique Ruys
Sound : Sonicville




JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier