SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/zij-kant: "Equal Pay Day 2014"

Vrijdag 14 Maart 2014


mortierbrigade/zij-kant:
Assets :
spot TV 'Schandalige spot over dikke mensen' spot TV 'Schandalige spot over zwarte mensen' print 'Kale mensen' print 'Rosse mensen' Print 'Zwarte mensen' Print 'Dikke mensen'
Credits :
Client : zij-kant / Equal Pay Day
Contact : Vera Claes
Agency : mortierbrigade
Agency Producers : Charlotte Coddens, Emilie Kino
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : François Massinon
Creation : Massimo De Pascale
Online Creatives : Bram Ceuppens & Stijn Jansen
Strategy : Vincent D'Halluin
Web Design & Development : Wietse De Ridder & Wannes Vermeulen
Graphic Design & DTP : Vito Latorrata
Photographer : Robyn Vercauteren
Film Production Company : Caviar
Director : Raf Reyntjens
Producers : Jonas Van Herp & Dominique Ruys
Sound : Sonicville




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier