SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/zij-kant: "Equal Pay Day 2014"

Vrijdag 14 Maart 2014


mortierbrigade/zij-kant:
Assets :
spot TV 'Schandalige spot over dikke mensen' spot TV 'Schandalige spot over zwarte mensen' print 'Kale mensen' print 'Rosse mensen' Print 'Zwarte mensen' Print 'Dikke mensen'
Credits :
Client : zij-kant / Equal Pay Day
Contact : Vera Claes
Agency : mortierbrigade
Agency Producers : Charlotte Coddens, Emilie Kino
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : François Massinon
Creation : Massimo De Pascale
Online Creatives : Bram Ceuppens & Stijn Jansen
Strategy : Vincent D'Halluin
Web Design & Development : Wietse De Ridder & Wannes Vermeulen
Graphic Design & DTP : Vito Latorrata
Photographer : Robyn Vercauteren
Film Production Company : Caviar
Director : Raf Reyntjens
Producers : Jonas Van Herp & Dominique Ruys
Sound : Sonicville




JOBS




INTERVIEW

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network):

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network): "Onze groep wil meer dan een mediabureau zijn"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier